Victoria Bitter

Den här är till dig pappa! Litar på det du tipsar om och nu när det närmar sig slutet på min Australienvistelse får jag ju testa den berömda "Victoria Bitter". Den smakar som..öl! Hehe.
 
Jag hoppas jag kan göra dig avundjsuk med att jag snart får dricka en kall San Miguel på Filippinerna, bara för sakens skull. Sen hoppas jag på att göra hela familjen och Anna avundsjuk med att jag om bara tre dagar kommer att sitta på Nataviddad i Manila och äta mig en god kaka och dricka kalamansijuice. MOHAHAHA! Ses snart alla Helsingborgare! 
 
Love K
 

Kommentarer:

1 Per Dahlskog:

Smakade den bra ? jag vet att den är bättre i flaska.
Välkommen hem.
Kram Pappa...

Svar: Jag kan nästan gissa på att den hade smakat bättre i flaska. Den smakade som öl, inget speciellt. Nu är jag snart "hemma" på Filippinerna igen. Sitter i Singapore nu och väntar på mitt flyg till Manila. Kram
Kimberly Dahlskog

Kommentera här: