Skydive

Idag har vi gjort galna saker! Elin och jag chillar i Cairns och har idag hoppat fallskärm från 4572 meters höjd i 200 km/h. Det var en galen känsla och det var nog bland det bästa och häftigaste jag gjort på länge! Trots att det regnade och att vi kom ovälkomna på ett hagelkalas så var det helt fantastiskt. Det gjorde lite ont och man var lite röd och det sved lite överallt ett tag efter men det var så värt det. Jag tänkte på pappas vän Jurry som också gjort det här och tänkte: varför skulle inte jag klara av det? Magiskt!!

Imorgon ska vi iväg på nya äventyr och dyka på det stora barriärrevet. Vet att pappa är avundsjuk över morgon dagens tre dyk, men va inte orolig, jag lovar att filma och ta en massa bilder som jag kan visa när jag kommer hem. Vilket är jättesnart. Galet!

Vi kanske stöter på en farlig haj imorgon, mest för att fortsätta utmana ödet. Vi har med andra ord helt fantastiskt bra här och är i full gång med att uppleva världen och utmana oss själva. Nu ska vi dela på en läsk (en läskburk här innehåller 37,5 cl, lite annat än hemma), äta chips och spela kort. Sen sova en massa! Imorgon ska vi upp klockan 06.00. Woho!

Love K & Elin

Kommentarer:

1 jurry:

Ha ha jurry är duktig?Det är fusk att du ska uppleva så myckt på så kort tid.
Fortsätt att ha det gött.
Jurry

Kommentera här: