(inlägget skulle läggas upp igår)

Vilka dagar vi haft i Sydney! Allt från att ligga på stranden, läsa böcker i flera timmar, vandrat genom stan, shoppat, åkt pensionärbuss (turistbuss) och självklart besökt operahuset, tagit bilder på Harbour bridge och sist men inte minst unnat oss ännu ett fallskärmshopp! Se där Jurry, jag är ganska cool jag för nu (om jag inte är helt ute och cyklar) ligger jag ett helt hopp före dig! Det här hoppet var galet mycket bättre än det förra hoppet och fint väder hade vi. Jag var tusen gånger mer nervös den här gången och var på gränsen att backa ur och på planet var jag så nervös att jag satt och skakade och kunde helt enkelt inte slappna av. Men det kan vara för att min instruktör tyckte att vi skulle.göra en specialare och hoppa baklänges ut från planet istället för framlänges som alla andra normala människor gör. Galet! Men kul!

(här ska egentligen finns ett per bilder med i inlägget men mitt imternet tycker inte alls om mig och gör därför precis som den vill och det råkar alltid vara raka motsatsen till det jag vill)

Love K

Kommentera här: