landat i Melbourne

Vårt badrum i det nya rummet är större än vad hela vårt förra rum var i Sydney. Knas! Går villse bara jag går in i badrummet..

Vi har hunnit ta en liten tur runt stan men vi ska strax ut och traska lite igen. Jag gillar redan denna staden lite mer än Sydney, eller det tror jag i alla fall.

Hoppas ni har det bra där hemma! Vi ska njuta av våra sista dagar på den här fantastiska resan och semestern.



Bilderna tillhör gårdagens inlägg, som då egentligen skulle läggas upp i förrgår.

Love K

Kommentarer:

1 jurry:

Holla!
Jag känner mig besegrad.Du borde skicka Mats ett mail o fråga hur många gånger han har hoppat,ha ha.
Passa på o njut,vardagen kommer fort.
Ha de GÖTT Jurry

Svar: Har inte kunnat svara på kommentarerna via mobilen tidigare, så jag ursäktar det sena svaret. Jag får ju se till att ligga steget för generationen innan mig, kan ju inte vara sämre. Den där Mats ska jag nog ta ett litet snack med, se hur det har gått den mesen, haha. Ha det bäst så ses vi hemma i Helsingborg snart!
Kimberly Dahlskog

Kommentera här: