idag är jag vuxen

Nu är jag inte längre en tonåring och det känns faktiskt lite konstigt. Har haft en okej födelsedag, inte alls som jag tänkt eller önskat men tiden har gått och nu sitter jag och fryser. Har varit iväg på barnkalas och massa andra firande och kalas för alla andra (känns lite surt att fira alla andra på sin 20årsdag men vad ska man göra). Fick en fin och god tårta i alla fall. Och som en extra fin present har jag åkt på en riktig förkylning så jag har gått och varit sjuk hela dagen. Men nu är jag hemma hos min moster igen så jag kan hoppa i säng med fyra täcken (det är faktiskt jättesant) och bara somna. Så bra födelsedag har jag haft! Har längtat hem och saknat min familj lite (läs jättemycket) idag. Det var ingen som kom in och väckte mig i morse och sjöng för mig. Usch, nä, att fylla år, speciellt när man fyller vuxen, ska man helt klart göra hemma med sin familj och sina vänner. Med det sagt ska jag försöka sova bort denna förkylningen och denna dagen och hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer:

1 Per Dahlskog:

Hej Kimberly.
Du kan vara lugn, jag ska väcka dej tidigt och sjunga för dej när du kommer hem, så vi firar din födelsedag en gång till. ha det nu så bra.
Kram Pappa.

Kommentera här: